Boeiende stadswandelingen door Tholen voor HVC

Het dorpsplein van Tholen

Het nuttige met het aangename verenigen: het kan komende maanden op heel wat woensdagmiddagen in Zeeland. Voor het goede doel binden we de wandelschoenen onder om de mooiste plekjes van het vestingstadje Tholen te ontdekken. Onder leiding van een enthousiaste gids verkennen we alle bezienswaardigheden. En dat ten bate van het werk van HVC!

“Welkom in het mooie vestingstadje Tholen, hoofdstad op het eiland Tholen!” Zo begroet gids Corrie Kole u in de haven van Tholen, het startpunt van de stadswandeling rondleiding met het thema ‘Geloof verbindt’. Corrie organiseert de rondleidingen om geld op te halen voor het werk dat HVC mag doen onder vervolgde christenen. De rolstoeltoegankelijke wandeling van ongeveer 4 kilometer biedt is boeiend en gevarieerd, met aandacht voor geschiedenis, voor jaartallen en bouwstijlen, voor kerken en geloof.

Onze gids Corrie Kole

Wanneer

• Data 2022 D.V.: woensdagmiddag 5 oktober, 9 november en 7 december
  • Data 2023 D.V.: van mei t/m oktober (behalve augustus) elke laatste woensdag van de maand

Opgave

Laat u verrassen! Wandelt u mee?