Fiets / motorfiets

Veel evangelisten in India leven in afgelegen gebieden. De afstand tussen verschillende dorpen is soms groot. Een (motor)fiets helpt hen deze afstanden sneller te overbruggen.

Evangelisten danken God voor de gekregen motorfietsen

Groter bereik voor het Evangelie

Evangelisten in India trekken veel van dorp naar dorp. Sommigen omdat zij in meerdere dorpen een kleine gemeente dienen, anderen omdat zij in naburige dorpen evangeliseren. Evangelisten zijn soms uren per dag kwijt met het lopen van dorp naar dorp. Met een fiets of (motor)fiets winnen de evangelisten veel tijd die zij kunnen gebruiken om nog meer mensen over God te vertellen. Evangelist Joti al Masih bemoedigt en onderwijst zijn gemeenteleden regelmatig tijdens een huisbezoek. Een motorfiets biedt hem meer veiligheid tijdens zijn reizen en maakt de regio die hij met het Evangelie kan bereiken groter. Helpt u een evangelist met uw donatie?

Steun dit project

Ja, ik help evangelisten om de afgelopen dorpen te bereiken

Wilt u één of meerdere fietse of een motorfietsen doneren? Dat kan! Maak hieronder uw keuze voor een fiets of een motorfiets, of kies een ander bedrag. Een bedrag voor brandstof is ook welkom. Dank u wel!

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy

Nieuws over dit project

Het is voor vervolgde christenen een grote bemoediging om te weten dat er vanuit Nederland voor hen wordt gebeden. Mogen we u op de hoogte houden over christenvervolging?