Puzzels

Laat je hersens kraken! Maak één van onze kruiswoordpuzzels of woordzoekers. Sommige puzzels hebben al een keer op de Maatjespagina in ons Hulp Magazine gestaan. Klik op Download de puzzel, print de puzzel uit en je kunt beginnen. En als je hier regelmatig even komt kijken, zul je zien dat er steeds meer puzzels worden toegevoegd. Doe goed je best!

Ontcijfer de code

Ben jij een detective-in-de-dop? Zoek een rustig plekje op en ontcijfer de code! Dat gaat jou zeker lukken. Succes!

Ik ben een ...

Pak er een pen of potlood bij en ga er maar eens goed voor zitten. Dit kruiswoordraadsel kun jij oplossen door op alle elf de vragen het goede antwoord te bedenken. En je begrijpt wel: voor dat goede antwoord moet je eerst even het aantal hokjes tellen dat bij jouw vraag hoort...! Als je alles ingevuld hebt, kun je tenslotte de gekleurde hokjes onderaan invullen. Wat is het goede antwoord?

Download de puzzel!

Zoek het woord

Ben jij een echte speurneus? Dat komt goed uit! We zoeken namelijk een woord wat niet in het rijtje staat. Kun jij het vinden?

Kraak de code!

Krijg jij de code gekraakt? Ja? Dan weet je wat er op het geheimzinnige briefje staat...

Download de puzzel!

Naar Pakistan

Deze puzzel neemt je mee naar Azië. De woorden die jij opzoekt en afstreept doen allemaal denken aan christenen in Pakistan. Let op: deze puzzel is best wel een uitdaging en daarom minder geschikt voor jonge kinderen.

Stichting Hulp Vervolgde Christenen
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland (NL)
info@stichtinghvc.nl

+31 (0)183 - 563 628

bereikbaar tijdens kantooruren

Maak uw gift over

ABN AMRO: NL51 ABNA 0561 4551 39
ING: NL18 INGB 0003 1340 57

Doneer online

Doneer nu        ANBI

Stichting HVC helpt vervolgde christenen.