Help Salma en haar gezin

Salma* was moslim, maar is nu christen. Dat kostte deze vrouw uit Pakistan haar makkelijke leventje. Haar man en haar vader martelden haar, zodat ze haar nieuwe geloof zou opgeven. Maar ze wil trouw blijven aan de Heere Jezus. Hierdoor gaat ze met haar twee zonen van plek naar plek. "Ik moet binnenkort weer verhuizen, mijn verhuurder weet dat ik gezocht wordt door moslims en wil geen problemen met hen. Ik heb nog geen andere plek gevonden.”

* Salma is niet haar echte naam en om veiligheidsredenen is ze niet herkenbaar in beeld.

Steun ze met uw gift

HVC wil Salma helpen met het onderwijs van haar twee jongste zoons van 12 en 17 op het voortgezet onderwijs.
De kosten bedragen 950 euro per jaar. Helpt u mee?

Betaalmethode