Goede verbinding

Telefonade is een professionele partner voor telefonie infrastructuren. De onderneming is sinds de oprichting een betrokken lid van het ondernemersnetwerk HVC Bondgenoten. Samen met HVC heeft Telefonade een bijzondere actie opgezet: een maatwerk telefonieaanbieding voor ondernemingen met hart voor vervolgde christenen. Gaat u deze goede verbinding aan?

Hoe werkt het?

Sluit u uw abonnement af via deze actie, dan doneert Telefonade een deel van de abonnementskosten aan het werkgelegenheidsproject van HVC. U heeft altijd een scherpe telefonieaanbieding en helpt ook mee aan een betere toekomst voor vervolgde christenen, die door het opstarten van een eigen bedrijfje weer zelfvoorzienend kunnen zijn. Alle telefonieproviders zijn mogelijk en naast mobiele telefonie behoort vaste telefonie ook tot de mogelijkheden.

De voordelen

• Speciale scherpe aanbieding voor mobiele én vaste telefonie
  • U steunt het goede doel (zie onderaan pagina)
  • Maatwerk aanbieding: alle providers mogelijk
  • Alle mobiele gebruikers krijgen onbeperkt bellen
  • Abonnementen maandelijks kosteloos omhoog en omlaag bij te stellen
  • Ontvang professionele service van Telefonade

Vragen of interesse in een vrijblijvende offerte? Neem gerust contact op via het formulier of bel 0183 - 563 628!

Vragen of interesse?

Minionderneming fietstaxi

Minionderneming apotheker

Minionderneming fietsenmaker

Minionderneming kleermaker

Het doel van de telefonieactie: werk voor vervolgde christenen

In Pakistan en India zijn duizenden christenen als gevolg van de coronacrisis werkloos geworden. Zonder inkomen dreigt een acute hongersnood. Dagloners die thuis moesten blijven vanwege de lockdown, verloren direct hun inkomen. Vandaag geen loon, is morgen geen eten. Hun werkgevers - veelal moslims of hindoes - trekken nu geloofsgenoten voor, waardoor christelijke dagloners zonder werk blijven. Met een minionderneming helpt HVC hen te voorzien in hun eigen levensonderhoud. Door deel te nemen aan de telefonieactie van Telefonade steunt u dit project!

Meer over dit project

Stichting Hulp Vervolgde Christenen
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland (NL)
info@stichtinghvc.nl

+31 (0)183 - 563 628

bereikbaar tijdens kantooruren

Maak uw gift over

ABN AMRO: NL51 ABNA 0561 4551 39
ING: NL18 INGB 0003 1340 57

Doneer online

Doneer nu        ANBI

Stichting HVC helpt vervolgde christenen.