Plant een Bijbel 2021: uw adres als afhaalpunt?

Een eigen Bijbel is goud waard!

2 december 2020

De zevende editie van de landelijke HVC potgrondactie Plant een Bijbel staat gepland op D.V. 20 maart 2021. Elke twee zakken potgrond leveren een Bijbel op voor vervolgde christenen. En die zijn hard nodig! De vraag naar Bijbels blijft onverminderd groot. Onze projectleiders kennen tienduizenden christenen die hunkeren naar een eigen exemplaar. Soms gaat één Bijbel de hele familie rond of hebben christenen slechts enkele bladzijden in bezit. Regelmatig vragen ze daarom aan evangelisten en dominees uit het HVC-netwerk om een complete Bijbel. Hun ogen spreken boekdelen. Ze weerspiegelen het verlangen om de Schriften te onderzoeken en om meer over Jezus Christus te leren. Helpt u HVC mee om dit verlangen te vervullen?

U kunt helpen!

HVC zoekt mensen die ons willen helpen bij de potgrondactie Plant een Bijbel. Is het mogelijk dat er op D.V. 20 maart 2021 zakken potgrond op uw adres worden opgehaald? Veel ruimte is niet nodig. HVC levert het exacte aantal zakken, bestellingen kunnen coronaproof bij u worden afgehaald. Wordt u afhaalpunt in uw woonplaats? Samen zorgen we er voor dat christenen uit heel Nederland met de actie mee kunnen doen!

Doe mee aan Plant een Bijbel!

Onze droom is om in 2023 dankzij de potgrondactie 7.500 Bijbels uit te delen. Hoeveel Bijbels neemt u voor uw rekening?

- Potgrond bestellen is niet meer mogelijk, doneren wel -

Doneren voor Bijbels

Hebt u geen potgrond nodig? Doneer dan veilig en eenvoudig voor Bijbels!

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy