Plant een Bijbel

Doe mee aan de potgrondactie Plant een Bijbel en geef vervolgde christenen een eigen Bijbel!

"Bedankt voor dit grote Geschenk!"

Evangelist geeft Bijbelstudie

Evangelisten willen dolgraag Bijbels verspreiden

Een eigen Bijbel!

Het hebben van een eigen Bijbel lijkt soms heel gewoon, maar dat is het niet. Miljoenen vervolgde christenen hebben er geen. Omdat Bijbels in hun land verboden zijn of omdat ze te arm zijn om er zelf één te kopen. De vraag aan HVC om Bijbels neemt alsmaar toe. Dankzij de potgrondactie ‘Plant een Bijbel’ kon HVC voorgaande jaren al veel mensen een eigen Bijbel geven. Het was onze droom om in 2022 dankzij de potgrondactie 7.500 Bijbels uit te delen.

Eindstand 2022:
Bijbels
7.598 / 7.500 Bijbels
Steun dit project

Hoe werkt Plant een Bijbel?

U kunt heel eenvoudig helpen door potgrond te bestellen of door de actie met een gift voor Bijbels te ondersteunen. Bestel als volgt:

1. Ga naar planteenbijbel.nl (bestellen nog niet mogelijk)
2. Kies een afhaalpunt bij u in de buurt
3. Bestel uw potgrond à € 4,50 per zak (t/m 27 februari 2023)
4. Haal op 18 maart 2023 uw potgrond op
5. Wij delen dankzij de opbrengst Bijbels uit aan vervolgde christenen´╗┐

De Bijbels gaan naar landen waar christenen worden vervolgd, zoals AfghanistanChina, IranIndia, Pakistan en Noord-Korea. Daar waar nodig smokkelen we de Bijbels naar hen toe. We brengen ze naar afgelegen gebieden en delen ze uit in gevangenissen. Steeds weer overheerst dankbaarheid wanneer christenen hun eigen Bijbel ontvangen. Hun gebeden worden verhoord!

Een eenvoudige een

laagdrempelige manier om in

actie te komen voor de vervolgde Kerk!

Vier uren de deuren open

De actie ‘draait’ op afhaalpunten. In maart 2022 deden maar liefst 137 particulieren, kerken en scholen mee. Door het groeiende aantal afhaalpunten, kunnen in een steeds groter deel van Nederland mensen potgrond bestellen én afhalen in hun eigen regio of buurt. Vele afhaalpunten zijn zo enthousiast, dat ze de actie in de eigen omgeving promoten. De verkoop loopt vervolgens via de website www.planteenbijbel.nl. De bestelde potgrond wordt een aantal dagen vóór de potgrondafhaaldag bezorgd. D.V. zaterdag 18 maart tussen 10.00 en 14.00 kunnen de klanten hun potgrond afhalen.

Stelt ook u komend jaar uw deuren deze vier uren open voor vervolgde christenen?

Hoeveel Bijbels neemt u voor uw rekening?

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy