Plant een Bijbel

Bestel uw potgrond via Plant een Bijbel en geef vervolgde christenen een eigen Bijbel! Doet u dit jaar ook mee?

Evangelist geeft Bijbelstudie

Evangelisten willen dolgraag Bijbels verspreiden

Een eigen Bijbel is goud waard!"

Met de potgrondactie ‘Plant een Bijbel’ wil HVC vervolgde christenen een eigen Bijbel geven. Onze lokale projectleiders kennen tienduizenden christenen die hunkeren naar een eigen exemplaar. Soms gaat één Bijbel de hele familie rond of hebben christenen slechts enkele bladzijden in bezit. Regelmatig vragen ze daarom aan evangelisten en dominees uit het HVC-netwerk om een complete Bijbel. Hun ogen spreken boekdelen. Ze weerspiegelen het verlangen om de Schriften te onderzoeken en om meer over Jezus Christus te leren. Helpt u HVC mee om dit verlangen te vervullen?

Bijbels
6.067 / 5.000 Bijbels
Steun dit project

Hoe werkt Plant een Bijbel?

1. Bestel potgrond (bestellen in 2021 niet meer mogelijk)
2. Kies een afhaalpunt bij u in de buurt
3. Bestel voor 27 februari 2021 uw potgrond à € 4,50 per zak
4. Haal op 20 maart 2021 uw potgrond op
5. Wij delen dankzij de opbrengst Bijbels uit aan vervolgde christenen´╗┐

• Bestellen voor de potgrondactie Plant een Bijbel 2021 is niet meer mogelijk. U kunt nog wel doneren voor Bijbels!

De Bijbels worden verspreid in landen als India, Pakistan en Irak. Ook vinden Bijbels hun weg naar Noord-Korea en China. Onze droom is om in 2021 dankzij de potgrondactie 5.000 Bijbels weg te geven. Hoeveel Bijbels neemt u voor uw rekening?

Doe mee aan Plant een Bijbel!

Bestellen is niet meer mogelijk.

Doneren voor Bijbels

Geen potgrond nodig, maar wel doneren voor Bijbels? Dat kan! Maak hier uw keuze:

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy

Nieuws over dit project

Het is voor vervolgde christenen een grote bemoediging om te weten dat er vanuit Nederland voor hen wordt gebeden. Mogen we u op de hoogte houden over christenvervolging?