Plant een Bijbel

Bestel uw potgrond via Plant een Bijbel en geef vervolgde christenen een eigen Bijbel! Doet u in 2022 ook mee?

Evangelist geeft Bijbelstudie

Evangelisten willen dolgraag Bijbels verspreiden

Een eigen Bijbel is goud waard!"

Met de potgrondactie ‘Plant een Bijbel’ wil HVC vervolgde christenen een eigen Bijbel geven. Onze lokale projectleiders kennen tienduizenden christenen die hunkeren naar een eigen exemplaar. Soms gaat één Bijbel de hele familie rond of hebben christenen slechts enkele bladzijden in bezit. Regelmatig vragen ze daarom aan evangelisten en dominees uit het HVC-netwerk om een complete Bijbel. Hun ogen spreken boekdelen. Ze weerspiegelen het verlangen om de Schriften te onderzoeken en om meer over Jezus Christus te leren. Helpt u HVC mee om dit verlangen te vervullen?

Opbrengst Plant een Bijbel 2021:

Bijbels
6.314 / 5.000 Bijbels
Steun dit project

Hoe werkt Plant een Bijbel?

1. Ga naar planteenbijbel.nl (bestellen voor 2022 nog niet mogelijk)
2. Kies een afhaalpunt bij u in de buurt
3. Bestel uw potgrond à € 4,50 per zak (t/m 28 februari 2022)
4. Haal op 19 maart 2022 uw potgrond op
5. Wij delen dankzij de opbrengst Bijbels uit aan vervolgde christenen´╗┐

De Bijbels worden verspreid in landen als India, Pakistan en Irak. Ook vinden Bijbels hun weg naar Noord-Korea en China. Onze droom is om ook in 2022 dankzij de potgrondactie duizenden Bijbels weg te geven. Hoeveel Bijbels neemt u voor uw rekening?

Doe mee aan Plant een Bijbel!

We zoeken afhaalpunten voor Plant een Bijbel 2022. Bent u beschikbaar op zaterdag 19 maart 2022 tussen 10.00 en 14.00 uur? Help dan mee! Meer informatie >

Help mee en meld u aan >

Doneren voor Bijbels

U kunt nog steeds doneren voor Bijbels! Maak hier uw keuze:

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy

Nieuws over dit project