Plant een Bijbel

Bestel uw potgrond via Plant een Bijbel en geef vervolgde christenen een eigen Bijbel! Doet u dit jaar ook mee?

Evangelisten willen dolgraag Bijbels verspreiden

Plant een Bijbel 2021 van start!

Via de potgrondactie Plant een Bijbel werden al vele duizenden Bijbels geschonken aan vervolgde christenen. Onze droom is om dankzij Plant een Bijbel in 2021 5.000 Bijbels te kunnen uitdelen. Binnenkort start de verkoop van potgrond. De potgrondactie kan alleen slagen wanneer er afhaalpunten zijn in het hele land. Daarom zoeken we in zo veel mogelijk plaatsen een afhaalpunt. Doet u mee?

Bijbels
0 / 5.000 Bijbels
Steun dit project

Hoe werkt Plant een Bijbel?

1. Klik op 'Bestel potgrond' (opent nieuw venster)
2. Kies een afhaalpunt bij u in de buurt
3. Bestel uw potgrond voor € 4,50 per zak
4. Haal op 20 maart uw potgrond op
5. Wij delen dankzij de opbrengst Bijbels uit aan vervolgde christenen´╗┐

De Bijbels worden verspreid in landen als India, Pakistan en Irak. Ook vinden Bijbels hun weg naar Noord-Korea en China. Daarvoor vinden we steeds weer nieuwe wegen en technieken. Laat christenen in de verdrukking niet met lege handen staan! Een eigen Bijbel is voor hen onmisbaar. Hoeveel Bijbels neemt u voor uw rekening?

Doe mee aan Plant een Bijbel!

Op dit moment zoeken we afhaalpunten voor de actie Plant een Bijbel 2021. Bent u op zaterdag 20 maart D.V. beschikbaar tussen 10.00 en 14.00 uur? Geef u dan op via onderstaande knop:

Afhaalpunt worden

Geen potgrond nodig, maar wel doneren voor Bijbels? Dat kan!

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy

Nieuws over dit project

Het is voor vervolgde christenen een grote bemoediging om te weten dat er vanuit Nederland voor hen wordt gebeden. Mogen we u op de hoogte houden over christenvervolging?