Plant een Bijbel 2021 tussenstand: meer dan 6100 Bijbels

Evangelisten willen dolgraag Bijbels verspreiden

We zijn blij dat we straks flink mogen zweten om meer zakken dan ooit te bezorgen

3 maart 2021

De bestellingen voor de potgrondactie Plant een Bijbel 2021 zijn geteld: er zijn heel veel zakken potgrond besteld. Dankzij de opbrengst van potgrondbestellingen en dankzij donaties kunnen wij Bijbels geven aan vervolgde christenen. En de teller staat op dit moment op maar liefst 6169 Bijbels!

Overtroffen droom

Hiermee is de gedroomde doelstelling van 5000 Bijbels ruimschoots overtroffen. De Bijbels delen we uit aan vervolgde christenen die zelf geen Bijbel hebben of aan mensen die nog maar net in aanraking zijn gekomen met het christelijk geloof. De Bijbels worden verspreid in landen als India, Pakistan en Irak. Ook vinden Bijbels hun weg naar Noord-Korea en China

Onze dank gaat naar alle vrijwilligers die potgrond hebben verkocht en die zich inzetten als afhaalpunten. Natuurlijk danken we ook alle mensen die hebben besteld of gedoneerd. Maar bovenal dank aan God!

Doneren mogelijk

Bestellen van potgrond is niet meer mogelijk, maar u kunt nog steeds doneren voor Bijbels. Voor 5 euro geeft u al een Bijbel. Doneer eenvoudig via onderstaand formulier. Dank u wel!

Hoeveel Bijbels neemt u voor uw rekening?

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy