Winnaars kleurwedstrijd Terdege Zomerfair

De vier winnende kleurplaten

De kleurplaat over Emal is nu ook te downloaden op onze Maatjespagina (link in bericht)

16 augustus 2022

Op Terdege Zomerfair 2022 deelde HVC honderden kleurplaten uit. Veel enthousiaste kids kleurden mee en HVC kreeg prachtige kunstwerkjes toegestuurd. Wat een talent! We kunnen de prijswinnaars bekend maken.

Het was echt te zien dat álle kinderen hun best hadden gedaan. Daarom was het best moeilijk om te kiezen. Maar het is gelukt.

Onze prijswinnaars zijn:

• Cornelyan uit Dodewaard (4 jaar)
  • Hester uit Veenendaal (8 jaar)
  • Anne uit Westkapelle (9 jaar)
  • Elsely uit Kampen (10 jaar)

Gefeliciteerd, jongen en meiden! Het leuke nieuws hebben we laten weten aan Cornelyan, Hester, Anne en Elsely. Ze mogen zelf een prijs uitkiezen uit onze webshop. Daar verkopen we onder andere mooie boeken en cd's voor kinderen. Ook alle andere deelnemers hebben bericht van ons gekregen. We bedanken jullie allemaal voor het meedoen!

De kleurplaat ging trouwens over Emal. Emal, een jongen uit Pakistan die elke dag in een steenfabriek werkt. Of tenminste, dat deed hij. Nu kan het niet meer, doordat erge overstromingen ervoor zorgen dat er geen stenen gebakken kunnen worden. Emal verdient nu geen geld meer om voor zichzelf en zijn zusjes te kunnen zorgen. Er zijn niet alleen overstromingen in Pakistan. Ook in India stroomt het water de huisjes en de dorpen binnen. HVC helpt jongens zoals Emal door eten, dekens en droge tentzeilen bij hen te brengen.

Meer christelijke kleurplaten?

Download ze hier gratis!