Stuur een bemoedigingskaart

Hoe leuk is dat? Een kaartje van jou aan een jongen of meisje ver weg. Of een mooie kleurplaat sturen naar een kind dat het moeilijk heeft, omdat vader en moeder vervolgd worden. Vervolgd omdat ze geloven in de Heere Jezus. Zo'n jongen of meisje is erg blij met een fijn berichtje uit Nederland! En weet je? Het is echt heel makkelijk. Doe je mee?

Bestel bemoedigingskaarten >      Download een kleurplaat >

Hoe werkt het?

• Kaarten
    De gratis bemoedingskaarten kun je eenvoudig bestellen via onze webshop, zoveel als je er maar nodig hebt. Dat kan dus bijvoorbeeld ook voor jouw hele klas of voor de jeugdclub bijvoorbeeld. De kaartjes zijn gratis; per bestelling betaal je alleen éénmalig een bijdrage van € 2,50 voor de verzendkosten. De kaarten worden zo snel mogelijk naar je opgestuurd. De voorkant van de kaart is leeg, zodat jij zelf een mooie tekening kunt maken voor een kind van vervolgde christenen. Op de achterkant is ruimte om een persoonlijke boodschap te schrijven: iets bemoedigends, iets liefs, iets moois. Iets wat jij graag wilt zeggen.

• Kleurplaat

Je kunt ook iemand blij maken door een mooie kleurplaat te kleuren. Er zijn verschillende HVC-kleurplaten met een bemoedigende Engelstalige Bijbeltekst. Je kunt je naam of een persoonlijke boodschap op de achterkant schrijven. Welke kleurplaat kies jij uit?

• Bezorgen
    De kaart of kleurplaat kun je deze naar ons terugsturen (adres). Als een HVC-medewerker op bezoek gaat naar een land waar christenvervolging is, deelt hij of zij deze namens jou uit. Probeer het je maar eens voor te stellen dat jouw tekening straks in handen wordt gehouden door een leeftijdsgenootje ergens anders op de wereld!

• Bid
    Als de kaarten of kleurplaaten af zijn, is dat een mooi moment om te bidden voor de kinderen die de kaarten gaan ontvangen. Bid maar voor deze nieuwe, onbekende vriendjes en vriendinnetjes en bid voor verdrukte christenen. Zoek je gebedspunten? Kijk dan op stichtinghvc.nl/bidden

Dank je wel dat jij meeleeft!

Meer leuks voor jou

Stichting Hulp Vervolgde Christenen
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland (NL)
info@stichtinghvc.nl

+31 (0)183 - 563 628

bereikbaar tijdens kantooruren

Maak uw gift over

ABN AMRO: NL51 ABNA 0561 4551 39
ING: NL18 INGB 0003 1340 57

Doneer online

Doneer nu        ANBI

Stichting HVC helpt vervolgde christenen.