Kleurplaten

Pak je doos of etui met kleurpotloden en stiften er maar bij...! We hebben mooie kleurplaten voor jou. Christelijke kleurplaten, kleurplaten met een verhaal. Want alle kleurplaten hebben te maken met het werk dat we als Stichting HVC mogen doen. Kijk trouwens regelmatig even op onze website! Dan zul je zien dat er elke keer kleurplaten zullen worden toegevoegd. Misschien kijken mama, een grote zus of de juf wel met je mee. Want naast kleurplaten voor kleuters en grotere kinderen hebben we ook kleurplaten die echt geschikt zijn voor volwassenen. We zien jou (en natuurlijk ook u!) hier graag terug. Veel kleurplezier.

Kinderen in Zuid-Soedan

Op deze kleurplaat zie je kinderen in een vluchtelingenkamp in Zuid-Soedan. Wat kijken ze blij, hè. Doe er maar goed je best op.

Aster uit Pakistan

Ken jij Aster uit Pakistan al? Lees gerust meer over haar op onze website. Vind je het verhaal een beetje moeilijk? Vraag dan of iemand het samen met jou wil lezen. Je mag de plaat van Aster mooi inkleuren.

Bijbels voor Irak

Stichting HVC deelt Bijbels uit in Irak. Deze oude mevrouw is er blij mee en helpt om ze verder uit te delen. Kleur jij de plaat mooi in?

Bloemkool oogsten in Nepal

Kijk deze man en vrouw uit Nepal eens sjouwen...! Ze hebben zojuist bloemkool geoogst op het veld en zijn nu op weg naar de markt. Hun zware manden dragen ze via banden over hun voorhoofd. Hun rug en nek houden ze recht door met hun handen hun hoofd vast te houden. Wat een bikkels!

Jongetje in Pakistan

Deze kleine knul in Pakistan drinkt lekker uit zijn flesje, terwijl hij jou afwachtend aankijkt. "Kleur jij mij mooi in?", denkt hij misschien wel.

Denken aan Irak

Kun jij jezelf voorstellen dat je in Irak in een vluchtelingenkamp woont? Probeer het eens. Duizenden tenten, heel veel mensen. Opa's en oma's, vaders, moeders, kleine baby’s. En kinderen, even oud als jij. Allemaal op de vlucht, hun thuis kwijt. De jongen op de kleurplaat denkt over al die dingen na. Dat zul jij ook wel doen terwijl je rustig aan het kleuren bent. Succes!

Maak ons logo nóg mooier!

Ken jij het logo van HVC? Wat denk je dat het symbool betekent? Misschien willen papa, mama of de juf meekijken (het is namelijk voor grote mensen geschreven), maar hier is er meer over te vinden. Maak iets moois van deze (kleur)plaat! Dat kan natuurlijk met stiften en kleurpotloden, maar misschien ook wel met lijm, papier en andere creatieve spulletjes. Jij hebt vast een goed idee!

Meer leuks voor jou?

Ga naar de maatjespagina >

Stichting Hulp Vervolgde Christenen
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland (NL)
info@stichtinghvc.nl

+31 (0)183 - 563 628

bereikbaar tijdens kantooruren

Maak uw gift over

ABN AMRO: NL51 ABNA 0561 4551 39
ING: NL18 INGB 0003 1340 57

Doneer online

Doneer nu        ANBI

Stichting HVC helpt vervolgde christenen.