Micro-Bijbels Noord-Korea

Hoe geef je een Bijbel aan een christen in een gesloten dictatuur, waar christen-zijn een misdaad is? HVC steunt nieuwe missies om Noord-Koreanen vrijwel ondetecteerbare Bijbels te geven.

Productie en verspreiding

Met tomeloze energie werkt een groep Europese christenen voortdurend aan Bijbels die zo klein zijn dat ontdekking nauwelijks mogelijk is. Om veiligheidsredenen kunnen wij geen details vrijgeven over de nieuwe technologische ontwikkelingen die de micro-Bijbels mogelijk maken. Het is belangrijk om steeds nieuwe technologieën te ontwikkelen om te voorkomen dat de Bijbels worden onderschept of, erger nog, bij christenen worden gevonden door de overheid. De missies worden in het grootste geheim uitgevoerd. Diverse typen micro-Bijbels zijn klaar voor productie en verspreiding in Noord-Korea.

Steun dit project

In het verleden zijn ballonnen gebruikt om het Woord in Noord-Korea te krijgen

Voorgaande missies

De ontwikkeling van nieuwe methodes om Bijbels het land Noord-Korea in te krijgen, kent een lange geschiedenis. Eén van de voorbeelden is het sturen van ballonnen naar Noord-Korea. Heliumballonnen werden bedrukt met Bijbelteksten of er werden pakketten met Bijbels onder gebonden. Vanuit Zuid-Korea werden de ballonnen 's nachts opgelaten of via de stroming van de rivier het land in gebracht. Het Evangelie is ook gebracht via USB-sticks, radio’s, etc.

HVC zet zich in om in Noord-Korea het Evangelie te verspreiden op een veilige manier, zodat alleen christenen de Bijbel veilig in handen kunnen krijgen.

Ja, ik geef voor micro-Bijbels!

Voor slechts € 15,- kunnen wij één micro-Bijbel produceren en het land in smokkelen. Helpt u christenen in Noord-Korea aan een Bijbel?

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy