Gebedspunten juni 2022

10 juni 2022

Dankend en biddend vormen we de achterban van de Vervolgde Kerk. Uw gevouwen handen zijn een stevig fundament onder het werk van Stichting HVC. Want uw gebed wordt in de hemel gehoord.

Wilt u samen met ons danken?

• Dank dat Stephen Masih de gevangenis op borgtocht mocht verlaten. Deze Pakistaanse christen bracht drie zware jaren in gevangenschap door nadat hij onterecht was beschuldigd van blasfemie.
  • Dank voor de overweldigende steun voor en bewogenheid vanuit Nederland met het het gezin in Pakistan dat hun tweeling verloor na brandstichting. Op dit moment is de hulpverlening volop gaande.
  • Dank voor het gepubliceerde Jaarverslag over 2021, waarin we mogen terugzien op een jaar waarin er wederom hartverwarmende steun voor vervolgde christenen bleek.
  • Dank voor al onze vrijwilligers die het werk van Stichting HVC met een bewogen hart ondersteunen.

Wilt u samen met ons bidden?

• Bid om bescherming voor Stephen Masih. Stephen zit niet meer gevangen, maar hij en zijn familie verkeren in permanent gevaar. Bid om wijsheid voor HVC, dat samen met lokale contactpersonen zoekt naar een veilige plek voor Stephen en zijn familie.
  • Bid ook of de Heere Zich wil ontfermen over de kwetsbare mentale en fysieke gezondheid van Stephen en of hij kracht, stabiliteit en de juiste hulp mag ontvangen om zijn levensweg te kunnen vervolgen.
  • Bidt u mee op de Zondag voor de Vervolgde Kerk D.V. op 12 juni a.s. In vele kerken en op andere plekken in heel Nederland en België gaan christenen bidden voor vervolgde christenen. U ook?
  • Bid met ons mee om een spoedige vervulling van de vacature van projectleider binnen ons team. We zien biddend en verwachtingsvol uit naar een nieuwe collega. Vraag of de Heere harten wil neigen en mensen bereid wil maken te solliciteren naar deze inhoudsvolle taak.

Meer gebedspunten >

Wilt u blijven bidden voor vervolgde christenen?
Ontvang gebedspunten en actueel nieuws over christenvervolging via e-mail of per post

Meld u gratis aan