Opnieuw honger

Opnieuw dreigt honger voor de armsten

Opnieuw hopen we op uw steun

18 mei 2021

Opnieuw worden projectlanden van HVC, zoals India en Pakistan, zwaar getroffen door het coronavirus. De ziekenhuizen zitten overvol en wijzen mensen af. Er is een tekort aan zuurstof en het aantal sterfgevallen stijgt met de dag.

Opnieuw gaan landen en regio’s in lockdown. Dagloners raken massaal hun werk kwijt en verliezen daarmee al hun inkomsten. Financiële reserves hebben arme gezinnen niet. Een acute hongersnood ligt op de loer.

Opnieuw ontvangen wij dan ook talloze berichten van lokale projectleiders met hulpverzoeken, zoals: “Is het mogelijk om weer voedselpakketten uit te delen?" En "Kunnen jullie iets betekenen voor arme kinderen in mijn dorp?”

Als HVC willen we gehoor geven aan deze noodkreten. Daarom doen we opnieuw een beroep op u. Vele christelijke gezinnen die dagelijks vervolging ervaren, worden nu opnieuw hard worden geraakt door de gevolgen van het coronavirus. Zij vragen om uw gebed en uw steun.

Kunnen zij opnieuw op u rekenen? Voor 45 euro steunt u een gezin met een voedselpakket voor één maand.

Doneer voedselpakketten aan christenen in vervolging

Opnieuw dreigt er honger voor vele vervolgde christenen. Steun een gezin met een voedselpakket voor één maand.

Elk bedrag is welkom! Geef eenvoudig en veilig via iDeal:

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy

Voedselhulp tijdens de coronacrisis

Sinds april 2020 heeft HVC vele duizenden voedselpakketten mogen uitdelen, dankzij uw trouwe steun. Begin 2021 maakten we ons klaar om de voedselhulp af te bouwen. Een nieuwe golf van besmettingen in onze projectlanden leidt helaas weer tot acute honger voor vele vervolgde christenen. Opnieuw vragen we om uw steun.