Bondgenoten Tournee

Nu het bezoeken van ondernemersbijeenkomsten niet mogelijk is, bezoekt HVC de ondernemers! Tijdens een presentatie brengen we u (en eventueel uw medewerkers) op de hoogte over de vervolgde kerk.

Bijeenkomst in kleine setting

In najaar 2020 startte de HVC Bondgenoten Tournee. HVC-medewerkster Astrid van Drenth vertelt: “Normaal gesproken organiseren we ondernemersbijeenkomsten, maar die kunnen nu niet doorgaan. Dus draaien we het om en zoeken wij de ondernemers op. We komen graag langs om in gesprek te gaan over de vervolgde Kerk. Bijvoorbeeld door met elkaar te lunchen en een presentatie te houden. Dit doen we nu al enige tijd en de ondernemers zijn enthousiast!” In een kleinschalige (coronaproof) setting vertellen de HVC-projectleiders onder meer over de gevolgen van de coronacrisis voor vervolgde christenen. Bewogen en geïnspireerd om deze christenen te helpen, zijn we samen met ondernemers een werkgelegenheidsproject gestart.

Maak kennis met HVC

Tijdens een presentatie brengen we u (en eventueel uw medewerkers) op de hoogte over de vervolgde kerk. Hoe gaat het met nu met vervolgde christenen tijdens de coronacrisis? En wat kunt u voor hen doen?

Tijdens het bezoek van circa 30 minuten vertelt de HVC-medewerker u graag meer over de mogelijkheden om vervolgde christenen te helpen. Diverse ondernemers nodigden een collega-ondernemer uit, om zo samen een mini-ondernemersbijeenkomst te ervaren.

Neem vrijblijvend contact met ons op en nodig HVC uit bij uw organisatie!

Neem vrijblijvend contact op

Nieuws over dit project