Bondgenoten noodfonds

Als ondernemer weet u als geen ander hoe belangrijk het is om een fonds te hebben voor als er onverwachte dingen gebeuren. Vervolgde christenen krijgen te maken met aanvallen en tegenwerking. Ook komen natuurrampen regelmatig voor, waarbij kerken een belangrijke rol spelen in het verlenen van noodhulp. Voor deze situaties is HVC Bondgenoten opgericht. Om als Nederlandse ondernemers direct vanuit het noodfonds hulp te kunnen bieden.

Geeft u een (extra) gift aan het noodfonds?

• Bondgenoten noodfonds: hulp na de aardbevingen in SyriĆ«

Bondgenoten noodfonds: hulp na de aardbevingen in Syriƫ

Bondgenoten noodfonds: hulp na de aanvallen in Pakistan

Dankzij het noodfonds kunt u als ondernemer HVC ondersteunen in de noodhulp bij calamiteiten. Zoals in Syrië, waar HVC na de verwoestende aardbeving in 2023 via lokale HVC-contactpersonen binnen 24 uur concrete noodhulp konden bieden. Of in Jaranwala, Pakistan, waar een christelijke wijk verwoest werd door een grote menigte fanatieke moslims. HVC heeft deze christenen vrijwel direct concreet kunnen helpen met voedsel en andere eerste levensbehoeften, later zelfs met huisraad.

Het noodfonds kunt u vullen door lid te worden van het Bondgenoten ondernemersnetwerk. Bent u al lid en wilt u een extra bijdrage geven? Dat kan via onderstaande donatiemogelijkheden!

HVC is een ANBI. Hierdoor zijn uw giften fiscaal aftrekbaar.

Uw gift voor het noodfonds

Dankzij uw gift kan HVC klaarstaan voor noodsituaties. Ontvangt u graag een factuur voor het overmaken van uw (extra) gift? Stuur ons dan een e-mail!

Factuur? Klik om ons te e-mailen

Of maak hieronder uw gift over via iDeal (factuur niet mogelijk) of laat het incasseren en vermeld bij de opmerkingen of u een achteraf een factuur wenst.

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy

Stichting Hulp Vervolgde Christenen
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland (NL)
info@stichtinghvc.nl

+31 (0)183 - 563 628

bereikbaar tijdens kantooruren

Maak uw gift over

ABN AMRO: NL51 ABNA 0561 4551 39
ING: NL18 INGB 0003 1340 57

Doneer online

Doneer nu        ANBI

Stichting HVC helpt vervolgde christenen.