Plant een Bijbel 2021: "Een eigen Bijbel is goud waard!"

Evangelist geeft Bijbelstudie

5 februari 2021

Gaat u dit voorjaar uw tuin aanpakken? Bestel uw potgrond via Plant een Bijbel en help vervolgde christenen aan een eigen Bijbel!

Met de potgrondactie Plant een Bijbel wil HVC vervolgde christenen een eigen Bijbel geven. Onze lokale projectleiders kennen tienduizenden christenen die hunkeren naar een eigen exemplaar. Soms gaat één Bijbel de hele familie rond of hebben christenen slechts enkele bladzijden in bezit. Regelmatig vragen ze daarom om een complete Bijbel. Hun ogen spreken boekdelen. Ze weerspiegelen het verlangen om de Schriften te onderzoeken en om meer over Jezus Christus te leren.

Hoe werkt Plant een Bijbel?

1. Klik op 'Bestel potgrond' (opent nieuw venster)
2. Kies een afhaalpunt bij u in de buurt
3. Bestel voor 27 februari uw potgrond à € 4,50 per zak
4. Haal op 20 maart uw potgrond op
5. Wij delen dankzij de opbrengst Bijbels uit aan vervolgde christenen

De Bijbels worden verspreid in landen als India, Pakistan en Irak. Ook vinden Bijbels hun weg naar Noord-Korea en China. Onze droom is om in 2021 dankzij de potgrondactie 5.000 Bijbels weg te geven. Hoeveel Bijbels neemt u voor uw rekening?

Doe mee aan Plant een Bijbel!

Bestellen is niet meer mogelijk.

Doneren voor Bijbels

Geen potgrond nodig, maar wel doneren voor Bijbels? Dat kan! Maak hier uw keuze:

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy

Het is voor vervolgde christenen een grote bemoediging om te weten dat er vanuit Nederland voor hen wordt gebeden. Mogen we u op de hoogte houden over christenvervolging?