Vrijwilligers in actie voor safehouse Gambia op Jaarmarkt Opheusden

Begin 2022 is een aanvang gemaakt met de bouw van het safehouse

26 t/m 27 oktober 2022

Woensdag 26 en donderdag 27 oktober 2022 vindt D.V. de Jaarmarkt van Opheusden plaats. HVC-vrijwilligers Jan en Carla den Hertog staan met een kraam op deze markt en halen geld op voor de afbouw van het safehouse in Gambia.

Gezellig evenement

De Jaarmarkt van Opheusden is al zo'n 70 jaar een gezellig evenement met tal van stands en activiteiten. Dit jaar vindt de markt D.V. plaats op woensdag 26 en donderdag 27 oktober in het winkelcentrum van Opheusden. Op beide dagen is de markt geopend tussen 13.30 en 22.00 uur

Safehouse Gambia

In Gambia is een safehouse in aanbouw waarin verstoten christenen veilig onderdak krijgen. Vijf appartementen zijn inmiddels klaar; aan de vijf andere appartementen wordt nog gewerkt. Op de Jaarmarkt halen Jan en Carla den Hertog geld op voor de voltooiing van het safehouse. Kom gezellig even langs!

Kunt u niet komen maar wilt u wel iets geven? Gebruik dan de donatiebalk hieronder. Hartelijk dank!

Safehouse voor verstoten christenen in Gambia

Helpt u mee vervolgde christenen in Gambia een veilige plek te bieden? Ieder bedrag is welkom!

Betaalmethode