Sparen voor vervolgde christenen

Hoe kun jij vervolgde christenen helpen? Daar denk je vast weleens over na. Het allerbelangrijkste wat je doen kunt, is natuurlijk bidden. Vragen aan de Heere of Hij vervolgde christenen helpt, of Hij ze bemoedigt. Het is ook nodig om te bidden voor de mensen die hen verdriet doen. Of ook zíj de Heere Jezus mogen leren kennen. Of hun haat mag veranderen in liefde. Maar er is nog iets wat jij kunt doen. Iets wat óók belangrijk is.

Een spaarhut

Niet alleen jouw gebed is nodig. Om vervolgde christenen te kunnen helpen, is er ook geld nodig. Stichting HVC helpt evangelisten die het moeilijk hebben, deelt Bijbels uit, zorgt voor kinderen die hun ouders missen, bouwt veilige huizen voor vervolgde christenen en deelt eten en kleding uit aan mensen die alles zijn kwijtgeraakt. Soms bouwen we zelfs een school. En we doen nog veel meer. Je begrijpt wel: voor al die projecten is geld nodig. En jij kunt een steentje bijdragen. HVC heeft een mooie spaarpot voor jou: een spaarhut. Het is net een klein hutje uit Bangladesh, maar dan van karton.

Hoe het werkt

Als je een spaarhut bestelt, krijg je van HVC een gratis bouwplaat thuisgestuurd. Met de bouwplaat bouw je je eigen spaarpot. Dus leg je schaar en de lijm maar vast klaar. Als de hut af is, kun je hem op je bureau zetten of bijvoorbeeld in de vensterbank. Nu kan het sparen beginnen!  Je kunt voor jezelf bedenken hoelang je wilt sparen voor vervolgde christenen. Bijvoorbeeld een maand, of drie maanden, of een jaar. Is de tijd om? Maak de spaarhut voorzichtig open en tel wat je bij elkaar hebt gespaard. Echt heel goed gedaan!

Jouw spaargeld

Hoe geef jij het geld wat je hebt gespaard aan HVC? Dat kan op twee manieren:

1. Je kunt het geld aan papa, mama of je verzorger geven en vragen of zij het via de bank naar HVC willen overmaken.

2. Je mag het geld natuurlijk ook langsbrengen bij ons op kantoor in Hoogblokland.
    Bel dan altijd eerst even om te vragen of er iemand aanwezig is. Het adres is:

Stichting HVC
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland
Telefoon:
0183 - 563 628​​

Ja, ik bestel een spaarhut

Binnen enkele werkdagen vind je het bouwpakket in de brievenbus. Veel knip-, plak- en spaarplezier!

Een spaarhut in jouw klas?

Je kunt ook samen met jouw klasgenoten sparen voor vervolgde christenen. Overleg het eens met je juf of meester! HVC komt graag langs met één of meer spaarhutten. We vertellen jullie dan gelijk meer over de vervolgde Kerk.

Gespaard met mijn spaarhut

Dit bedrag heb ik bij elkaar gespaard voor vervolgde christenen:

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy

Stichting Hulp Vervolgde Christenen
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland (NL)
info@stichtinghvc.nl

+31 (0)183 - 563 628

bereikbaar tijdens kantooruren

Maak uw gift over

ABN AMRO: NL51 ABNA 0561 4551 39
ING: NL18 INGB 0003 1340 57

Doneer online

Doneer nu        ANBI

Stichting HVC helpt vervolgde christenen.