Bijbels en zangbundels

Op steeds meer plaatsen in deze wereld wordt de Bijbel een verboden Boek. Desondanks neemt de vraag naar Bijbels sterk toe! “Laat ons het Woord delen, nu het nog kan!”, vragen evangelisten steeds weer aan HVC. Wilt u ons helpen om aan dit verzoek te voldoen?

Leprapatiënten in India dolblij met hun Bijbel

Een Bijbel in de taal van Iran: het Farsi

De Bijbel van mevrouw Vasika is beschermd tegen de moessonregen

Vanuit het Bijbelfonds worden ook evangelisatiefolders verspreid

Bijbelschoolstudenten ontvingen een Bijbel in hun eigen taal

Evangelisten willen dolgraag Bijbels verspreiden

Een bezit van onschatbare waarde

HVC wil christenen in vervolging en armoede een eigen Bijbel geven. Het is voor hen een bezit van onschatbare waarde! Dankzij uw giften geven we jaarlijks duizenden Bijbels aan christenen in verdrukking. Ook verspreiden we kinderbijbels, evangelisatiebrochures en zangbundels. En de vraag blijft groeien! Het gaat dan bijvoorbeeld om nieuwelingen in het geloof met een moslim- of hindoe-achtergrond. Voorgangers willen hen graag een Bijbel geven. Helpt u te voldoen aan de vraag naar Bijbels, kinderbijbels, zangbundels en evangelisatiemateriaal?

Steun dit project

De Bijbel, of een deel ervan, is in bijna 2900 talen beschikbaar. Het is verreweg het meest gelezen boek op aarde. De Bijbel is ook het belangrijkste boek; het bevat immers Gods Woord!

Wekelijks krijgen de medewerkers van HVC aanvragen voor nieuwe Bijbels. Omdat er een tekort aan is. Onze contactpersoon in Iran: ”In Iran is het verboden om Bijbels te drukken, terwijl de vraag naar Bijbels sterk toeneemt. De enige manier om hier aan Bijbels te komen is om ze te smokkelen of ondergronds te drukken. We wachten met smart op de Bijbels.”

Ook worden er Bijbels in gevangenissen en vluchtelingenkampen uitgedeeld. Verder zijn er in toenemende mate Bijbels nodig in gesloten landen, zoals in China of Noord-Korea. Nu gaat Bijbels in China brengen nog relatief makkelijk, maar de overheid is dat in toenemende mate flink tegen aan het werken. Evangelisten stellen hun leven in de waagschaal door de Bijbels te bezitten of te verspreiden.

Ja, ik geef vervolgde christenen een eigen Bijbel!

Voor slechts € 6,- geeft u een vervolgde christen een eigen Bijbel, een kinderbijbel, een zangbundel of deelt u een stapel evangelisatiefolders uit. Helpt u mee?

Betaalmethode

Selecteer uw bank

Gegevens

Uw gegevens verwerken wij met respect voor uw privacy

Nieuws over dit project

Verhalen over Bijbels en zangbundels
Verhaal

Wicky: gegrepen door
 de God van het Boek

“Jullie kunnen met me doen wat jullie willen. Jullie kunnen me de keel doorsnijden, maar ik blijf christen, want ik heb de Waarheid leren kennen.” Het levensverhaal van Wicky uit India is een verhaal over Gods trouw. En over de levensgrote gevolgen van het simpelweg uitdelen van een enkele Bijbel.

Leestijd: 4 minuten
Lees dit verhaal