Children’s Welfare Center

In het Children’s Welfare Center (CWC) vinden jongens een toekomst. De meesten hebben vader en/of moeder verloren, zijn uitgebuit door familieleden, zwierven doelloos op straat of werden als arbeider verhuurd in de duistere steenfabrieken. Een aantal jongens is weggevlucht bij de zeer religieuze Kalash stam in het Noorden van Pakistan, waar christenen geen enkele toekomst wacht. Hun verhalen gaan door merg en been.

Het CWC werd in 1963 opgericht. In de loop van de tijd kregen honderden (wees)jongens in dit centrum een warm thuis en christelijk onderwijs. Samen bidden en studeren in de Bijbel staan elke dag centraal. Velen kwamen tot geloof, sommigen zijn dominee of evangelist geworden. Persoonlijke aandacht van begeleiders, voldoende en gezond voedsel, medische zorg en allerlei (ontspannings)activiteiten maken het CWC tot een plek waar de jongens zich thuisvoelen. De meeste jongens die het hostel verlaten, vinden een goede baan en zijn in staat een zelfstandig bestaan op te bouwen.
MEER PROJECTEN