HVC Regiotour

Kom naar de HVC Regiotour op zaterdagavond 16 april 2022 D.V. en ontmoet Shafqat en Shagufta uit Pakistan!

Meer over de HVC Regiotour 2022

Ontmoet Shafqat en Shagufta

Een evangelist bij zijn verwoeste kerk

Gewijde muziek: vast onderdeel van de HVC Regiotour

Ontmoet Shafqat en Shagufta

Nog maar een jaar geleden zaten ze onschuldig in de dodencel. Nog maar een jaar geleden ondertekenden meer dan 16.000 Nederlanders de petitie voor hun vrijlating. En nu, in 2022, kunt u ze persoonlijk ontmoeten! Na acht jaar lijden in Pakistaanse gevangenissen, kwamen  Shafqat en Shagufta  vrij! Kom naar de  HVC Regiotour  op zaterdagavond 16 april 2022 D.V., kijk hen in de ogen en hoor het verhaal uit hun eigen mond! Kunt u écht niet naar Almere komen? Kijk dan mee via livestream!

Reserveer uw gratis zitplek

Nieuws over dit project