HVC Escape Room

Puzzelen tegen de klok

Een spannend verhaal, veel puzzelen, samenwerken én de altijd aanwezige tijdsdruk: dit is wat een Escape Room zo leuk maakt! Stichting HVC heeft diverse mogelijkheden om bij u op school de spannende HVC Escape Room in te richten. Durven uw leerlingen het aan?

Leerzaam spelen

De HVC Escape Room is bedoeld om leerlingen meer te laten leren over christenvervolging. Vaak moeten verdrukte christenen slim handelen om ontdekking te voorkomen. De Escape Room brengt de kinderen in aanraking met slimmigheden en verborgen oplossingen, gerelateerd aan de realiteit van christenvervolging.

Eenvoudig te organiseren

Het spel wordt gespeeld in groepen van circa 10 leerlingen en duurt per groep ongeveer 15 tot 30 minuten. Het organiseren van de HVC Escape Room vraagt van uw school alleen maar dat u een ruimte met een deur biedt. HVC neemt de spelelementen mee en richt bijvoorbeeld een klaslokaal in als Escape Room. Makkelijker kan niet, toch?

Optie: Stalen Kerk

Een extra spectaculaire variant van de HVC Escape Room is de Stalen Kerk. Deze stalen container is gebaseerd op de zeecontainers in Eritrea waarin christenen gevangen zitten. De Stalen Kerk container kan bij u op het schoolplein geplaatst worden, waarna het spel zich binnen afspeelt. Wilt u uw leerlingen deze indrukwekkende ervaring geven? Aan het gebruik van de Stalen Kerk zijn transportkosten verbonden (op aanvraag).

Het HVC scholenteam bespreekt graag met u de mogelijkheden. Neem contact op via het formulier!
Ontsnap binnen de tijd uit de HVC Escape Room!
Geheimschrift aanvragen / contact opnemen Contact opnemen met het HVC-scholenteam
Neem contact met ons op!
Gegevens:
Interesse in: