Welkom bij de Bondgenoten

De Bondgenoten, hét netwerk van ondernemers met hart voor ondernemen en voor de vervolgde kerk

Christenen, vanuit de hele wereld, doen steeds vaker een beroep op Stichting Hulp Vervolgde Christenen. Ze worden bedreigd door vervolgingen, oorlogen, overstromingen, armoede en ziekten. Vanwege hun christen-zijn krijgen ze vaak geen hulp van plaatselijke autoriteiten en bewoners. De vraag naar humanitaire hulp, toerusting en ondersteuning neemt zienderogen toe. Een steeds groter wordende groep ondernemers heeft hier oog voor en komt regelmatig samen. Zij noemen zich de Bondgenoten.

Over de Bondgenoten

De Bondgenoten vormen een netwerk van christelijke ondernemers, die erg betrokken zijn bij het werk van Stichting Hulp Vervolgde Christenen. Tijdens hun ontmoetingen denken de na over ondernemen en over christenvervolging. De Ondernemersbijeenkomsten bieden ontmoeting en verdieping voor ondernemers met hart voor de vervolgde kerk.

“Tijdens de Bondgenoten Ondernemersbijeenkomsten krijg je te zien hoe christenen op andere plekken in de wereld leven en hoe dicht zij bij de Heere leven. Dat is iets dat me raakt. Het is iets om jaloers op te zijn. In Nederland zijn we behoorlijk op onszelf gericht, op ons werk en ons eigen gezin. De vervolgde christenen zijn constant bezig met het verspreiden van het Evangelie. Op deze avond krijg ik vooral de vraag mee: ‘Wat doe jij om het Evangelie te verspreiden?’ Juist ondernemers kunnen hieraan een bijdrage leveren. Ieder heeft zijn talenten, en jij als ondernemer hebt jouw middelen niet voor niets gekregen!  Ga een keer naar een avond van HVC, zie de beelden en je wordt geraakt door de levens van die mensen.”

Koos Thierry, ondernemer

Bezoek een bijeenkomst

Iedere ondernemer is van harte welkom om vrijblijvend een Ondernemersbijeenkomst van de Bondgenoten bij te wonen. Laat een reactie achter en we nemen contact met u op! Graag tot ziens!

Bezoek een bijeenkomst!
Uw gegevens: