Welkom bij de Bondgenoten

De Bondgenoten, hét netwerk van ondernemers met hart voor ondernemen en voor de vervolgde kerk

De Bondgenoten vormen een netwerk van christelijke ondernemers, die erg betrokken zijn bij het werk van Stichting Hulp Vervolgde Christenen. Tijdens hun ontmoetingen denken de Bondgenoten na over ondernemen, hun geloof en over christenvervolging. De Ondernemersbijeenkomsten bieden ontmoeting en verdieping voor ondernemers met hart voor de vervolgde kerk.

Koos Thierry, ondernemer:
“Bij de HVC Bondgenoten krijg je te zien hoe christenen op andere plekken in de wereld leven en hoe dicht zij bij de Heere leven. Dat is iets dat me raakt. Het is iets om jaloers op te zijn."

Volgende bijeenkomst:

Datum: dinsdag 8 oktober D.V.
Locatie: Molen De Zwaluw
Ondernemersverhaal: de heer Timmer (o.a. Babypark)

Meer informatie en aanmelden >

Meer weten over de HVC Bondgenoten?
Bel dan nu: 0183 - 563628

Actie nieuws

HVC Bondgenoten Ondernemersbijeenkomst bij Molen de Zwaluw 14-10-2019 | Terugblik HVC Bondgenoten bij Molen de Zwaluw Op dinsdag 8 oktober jl. werd ondernemersnetwerk HVC Bondgenoten welkom geheten bij Molen de Zwaluw in Kesteren. Op het programma stonden een ondernemersverhaal, een bezoek aan een echte molen en een indrukwekkende avond over de vervolgde Kerk. Bekijk de foto's > 20-09-2019 | Uitnodiging voor ondernemersbijeenkomst bij Molen de Zwaluw (video) Op dinsdag 8 oktober komen D.V. de HVC Bondgenoten samen bij Molen de Zwaluw in Kesteren. Het ondernemersnetwerk nodigt christelijke ondernemers uit om gratis en vrijblijvend een avond mee te maken. Bekijk de uitnodigingsvideo >
15-10-2018 | Ondernemersclub HVC Bondgenoten groeit! Op woensdag 10 oktober jl. ontmoetten meer dan vijftig ondernemers elkaar tijdens de indrukwekkende HVC Bondgenoten Ondernemersbijeenkomst bij AFAS Software in Leusden. Lees meer >
13-09-2018 | Ondernemersbijeenkomst bij AFAS Software biedt gevarieerd programma Bent u een christelijke ondernemer en zoekt u contact met andere ondernemers? U bent hartelijk welkom bij de HVC Bondgenoten Ondernemersbijeenkomst op D.V. woensdag 10 oktober bij AFAS Software in Leusden. Bekijk het programma >
De heer De Groot over het leven als christelijke ondernemer 14-03-2018 | Warme belangstelling Bondgenoten tijdens bijzondere Ondernemersbijeenkomst Wat een bijzondere HVC Regiotour Ondernemersbijeenkomst in Goudriaan! De heer De Groot van De Groot - grootsgedrukt.nl ontving gisteren de Bondgenoten (de ondernemersvereniging van Stichting HVC) in zijn prachtige drukkerij en deelde zijn ervaringen als ondernemer. Lees meer > De vorige ondernemersavond was een succes! 24-01-2017 | HVC Bondgenoten: ondernemers schenken ervaring en expertise! Afgelopen jaar is hard gewerkt aan de inrichting van de HVC ondernemersvereniging Bondgenoten. Inmiddels is een vaste stuurgroep gevormd van betrokken ondernemers.